سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

به درگیری رینز با ری و دومنیک مرور میشه.
ریمستریو به رینگ میاد و میگه هیچ والدینی تحمل دیدن درد فرزندش رو نداره. اما رینز مقابل چشمم پسرم رو زد. من این رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. پس تا هل این ا سل صبر نمیکنم و همین امشب میخوام با رینز مسابقه بدم.
او میگه میدونم که رینز در یک پیام قبول کرده که مقابلم مسابقه بده اما میخوام الان بیاد و رو در رو این حرف رو بگه. رینز نمیاد و ری به او توهین میکنه.
رینز میاد و میگه نمیخوام بهت صدمه بزنم و بهتره منصرف بشی. رینز شروع به هشدار دادن به ری میکنه اما ری میگه حتی اگ صدمه ببینم پس نمیشکم. رینز میگه من سعی کردم با گفتگو مشکل رو حل کنم اما نشد.

اوونز در پشت صحنه با بیگ ایی هست و میگه افتخار میکنم که با بیگ ایی امشب مسابقه تیمی دارم. بیگ ایی هم تشکر میکنه و میگه هنوز اسیبهای ما خوب نشدند اما میریم و حال عزیز و کروز رو میگیرم
 
 
عزیز و کروز مقابل بیگ ایی و اوونز
اوونز روی کروز پاور بمب میزنه و میره برای پین که موفق نمیشه. عزیز که اومده بود اوونز رو بزنه ضربه اش به کروز برخورد میکنه. سی ام پانک نیوز. عزیز تگ میگیره و بلافاصله سراغ اوونز میره او رو از رینگ میکشه بیرون. اوونز مقاومت میکنه و به رینگ برمیگرده. عزیز هم میاد و بهش فینیشر میزنه و کاورش میکنه
برنده کروز و و عزیز

بعد مسابقه عزیز بازم اوونز رو زد. زین هم کنار رینگ شروع به خندیدن کرد.

در پشت صحنه زین گفت که دلیل کارم تلافی کرد بود.


اوونز سراغ پیرس و دویل میره و میخواد یک مصاف مقابل زین داشته باشه


کوربین مقابل ناکامورا
مسابقه برای تاج
ناکا میاد فلایینگ نی بزنه اما کوربین بعد از دریافت ضربه همچنان سر پا هست. ناکا ضربه رو تکرار میکنه و بازم کوربین کم نمیاره.
کوربین میره چوکسلم بزنه اما ناکا با نی جوابش رو میده. ناکا بعدش کینساشا میزنه و کوربین رو پین میکنه
برنده ناکامورا

بعد مسابقه اعلام شد که ناکا عنوان کینگ اف د رینگ رو تصاحب کرد و کوربین دیگه این عنوان رو نداره
ناکامورا رفت روی تخت پادشاهی نشست و گیتاریست او اهنگش رو اجرا کرد
 
به درگیری بیانکا و بیلی در اسمک قبلی مرور میشه

بیانکا به رینگ میاد و بیلی رو در حد گرفتن کمربند زنان نمیدونه. او کمی کوری میخونه و از بیلی میخواد بیاد حرفش رو بزنه اما بیلی پیداش نمیشه. بیانکا شروع به توصیه اخلاقی میکنه و میگه وقتی بقیه ادم رو تحقیر میکنند ادم حس بدی پیدا میکنه اما من قویتر از اینا هستم. او میگه من دیگه اون ادم سابق نیستم و با کوری خونیها نمیترسم. لازم نیست کسی تحسینم بکنه چون میدونم کی هستم و برای رسیدن به اینجا چقدر جنگیدم. او میگه میخواستم حرفهایی رو توی روی بیلی بگم اما او نیومد. پس در هل این سل جوابش رو میدم. او توضیح میده که قراره در هل این سل با چه حرکتهایی بیلی رو شکست بده.

بیلی بالاخره میا و با او درگیر میشه . بیانکا کمی مقاومت میکنه اما زور بیلی بیشتره و چند ضربه ی سنگین روی بیانکا اجرا میکنه و ژست میگیره
 
 
 
به بحثهای اوسوز با رینز مرور میشه

جیمی پیش رینز میره و میگه با تمام ناراحتیهایی که پیش اومده میتونم امشب در مسابقه کمکت بکنم. رینز میگه برادرت رو لازم داریم. یعنی همه باید متحد باشیم. به هر حال من از پس این موضوع بر میام.


اوتیس مقابل داوکینز
قبل از مسابقه، هر دو تیم درگیر شدند. گیبل برای اوتیس و فورد برای داورکینز در این مسابقه کنار رینگ بودند. گیبل و اوتیس کارشون بهتر بود موفق شدند تیم مقابل رو کتک بزنند بعدش داوکینز توان مسابقه دادن نداشت و این مصاف برگزار نشد

ریمستریودر پشت صحنه داره اماده ی مبارزه میشه
 
 
به درگیری سزارو و رولینز مررو میشه
 
سزارو در پشت صحنه میگه که اینجا خانه من هست و رولینز سعی داره من رو از اینجا بیرون بکنه. رولینز میاد و میگه من میخوام یه مصاف با سزارو داشته باشم تا روش کم بشه. او میگه بعد از اینکه سزارو در اسمک قبلی من رو زد ، دیگه پیشم ذره ای ارزش نداره و در هل این سل حسابم رو باهاش صاف میکنم.
سی ام پانک نیوز. سزارو میگه فکر نکنم تو مردونه مقابلم مبارزه کنی اما در هل این سل میبینمت. او بعدش ست رو هل میده و میره. رولینز عصبانی هست.


هل این ا سل مچ
رینز مقابل ریمستریو
مسابقه برای کمربند یونیورسال
ری روی طناب میره و کوریکانرانا میزنه. رینز از رو نمیره و ری رو میگیره وروش پاور بمب میزنه. ری نقش زمین میشه. رینز او رو میگیره و روش سابمیشن کگیوتین رو میزنه. ری تسلیم میشه
برنده رینز
 

جیمی میاد با رینز خوشحالی میکنه. ری میره روی دیواره قفس اما قبل از اینکه حرکتی بزنه، رینز میره و دوباره روش گیوتین رو اجرا میکنه و با این تصویر برنامه به پایان میرسه.


نظرات شما عزیزان:

edgeratedr
ساعت14:26---30 خرداد 1400
سلام هل این ا سل کیه؟!

احمد رضا
ساعت23:03---29 خرداد 1400
راموریز ریمیسنریو روشکست میده چون تو سمراسبام باجان سینا مسابقه میده تو اینستاگرام خیلیا پوسترشو گذاشتن وبنظرمن اگه قطعی شد جان سینا میبره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 29 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر